lauantai 20. heinäkuuta 2013

Huovutettuja enkeleitä

Viimepäivinä olen huovuttanut enkeleitä. Nämä enkelit on tehty yhdistäen sekä märkä- että neulahuovutusta. Se on mielestäni loistava työskentelytapa, sillä molemmissa tekniikoissa on etunsa. Enkeleiden mekot ja siivet on siis märkähuovutettu, ja muut osat on tikutettu neulalla.


En tykkää tehdä enkeleille kasvoja, siis silmiä tai suuta. Silloin se määrittelee enkelin ilmeen. Kun kasvot jättää "tyhjiksi", jokainen voi nähdä enkelillä juuri sen ilmeen, jonka enkelillä kokee olevan.

Tämä enkeli pitelee käsissään sydäntä. Sydämellähän tarkoitetaan yleensä välittämistä. Minulle enkelit tarkoittavat myös sitä. Sain jokin aika sitten ystävältäni lahjaksi kauniin enkelin. Koin, että lahjan myötä ystäväni halusi toivoa minulle hyvää. Sitä ainakin minä toivon heille, joille olen joskus huovuttamani enkelin antanut.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mukavaa, jos jätät viestin käynnistäsi! =)