keskiviikko 9. huhtikuuta 2014

Enkeleitä

Niin tässä näköjään nyt näyttää käyvän, että vähän enempi hiljaiseloa on tämä blogini tuon haastekuukauden jälkeen viettänyt. Näpertelyt eivät kuitenkaan ole olleet tauolla. Ompelukone on ollut ahkerassa käytössä taas viimepäivinä, ja virkkuukoukkukin on heilunut. Ja tietenkin myös huovutusneula!


Aiemmin huovuttelin valmiiksi enkelinmekkoja ja -siipiä, ja nyt nämä pari enkeliä olen saanut valmiiksi asti. Näitä on jotenkin aina niin ihana tehdä, ja kuten näistäkin peräjälkeen tehdyistä enkeleistä näkee, jokaisesta enkelistä tulee aina oman näköisensä. Edelleen pysyn kannassani, että enkeleille on parempi olla tekemättä tarkkoja kasvoja. Niinkin olen kyllä enkeleitä tehnyt, mutta mielestäni tämä "kasvottomuus" on parempi: Jokainen saa mielessään nähdä enkelillä haluamansa näköiset kasvot, eikä niitä, jotka minä niille teen. Mielestäni enkelit ovat ilmeikkäimpiä juuri näin!
 
 
Enkeleitä loppuviikkoosi!

6 kommenttia:

  1. Aivan ihania! Minä tilaan sinulta yhden enkelin. Sopiiko? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Marjaana! Ja ilman muuta sopii! =) Nämä enkelit tosin ovat jo matkalla kohti uusia kotejaan, mutta lisää on tulossa! =) Laitatko minulle sähköpostia osoitteeseen villaajalankaa@gmail.com niin sovitaan asiasta tarkemmin! =)

      Poista
  2. Ihastuvat enkelit jälleen!
    Tarkkoja kasvojen piirteitä ne eivät tosiaan kaipaa. Noin on hyvä.

    Mulla myös tämä bloggailu on välillä todella hiljaiselolla, mutta aika-ajoin on taas kiva tehdä postaus ja kurkistella muiden blogeja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Nina! =)

      Olen huomannut, että tästä blogin pitämisestä on tullut yksi tärkeä osa tätä mun näpertelyharrastusta, vaikka niitä taukojakin blogin pidpssa välillä olisi. Parasta ja tärkeintä tässä on tietenkin tämä vuorovaikutus. Käsityöt ovat mulle arjen vastapainoa, jolloin on tilaa omille ajatuksille ym. mutta tämän blogin pidon kautta tähän tulee myös mukavasti sosiaalisuutta, ja tulee "blogikavereita", joiden juttuja ja tekemisiä on mukava käydä lueskelemassa ja samalla myös uutta oppimassa. =)

      Poista

Mukavaa, jos jätät viestin käynnistäsi! =)