keskiviikko 31. joulukuuta 2014

Onnellista Uutta Vuotta 2015!

Tämä vuosi alkaa olla aikalailla lopuillaan. Tänä vuonna minulle on tapahtunut monia hienoja asioita, ja yhtenä niistä on tietenkin tämän Käsityöpajani perustaminen. Se on opettanut minulle ainakin sen, että unelmia kannattaa toteuttaa. =) Suurin este unelmien toteutumiselle taitaa lopulta olla ne rajat, joita itse itsellemme asetamme. "Ei minusta ole... En minä osaa... Ei minulla ole mahdollisuuksia... No ehkä sitten joskus..." Suurin rohkeus tarvitaankin ehkä niiden omien ennakkoasenteiden ja pelkojen ja itselle asetettujen rajojen murtamiseen. Ja jos sen yhden rohkean askeleen uskaltaa ottaa,  on mahdollisuus päästä mukaan huikeille matkoille! =)
 
Käsityöpajani on ollut pystyssä nyt vajaan puoli vuotta. Olen oppinut jo nyt monta asiaa, ja etenkin sen, että monta asiaa on opeteltavana. =) Kun ennen joulua siivoilin pajaa joulun ajaksi sivuun, koin kieltämättä väsymystä, mutta myös pientä haikeutta, ja ennen kaikkea intoa! Kaiken aikaa mielessä pyöri ideoita ja ajatuksia, uusia unelmia. Olen sanonut, että päätyötäni tästä ei varmasti koskaan tule, ihan jo pelkästään siksikin, että varsinaisesta työstäni pidän kovasti, mutta ehkä tämä on jo vähän enempi kuin vain rakas harrastus. =)
 
Olen myös saanut huikean määrän kannustusta, ja aivan ihania palautteita. Enkä niitä palautteita ole muuten pystynyt aina kuivin silmin lukemaan. On uskomatonta, millaisia merkityksiä olen saanut kuulla tuotteideni saaneen. Mitä voi esimerkiksi merkitä huovutettu kukka tai enkeli? Tai miten hyvää mieltä koru voi ihmiselle aina uudelleen ja uudelleen tuottaa? Jos minä teen tätä rakkaudesta käsitöihin, ja saan näiden tekemisestä iloa, ja vastaavasti tekemäni tuotteet tuottavat sitä muille mitä erilaisimmin merkityksin, en voi muuta kuin tuntea sekä iloa että nöyryyttä.
 

 
Tässä kohtaa on siis aika kiittää tästä vuodesta! Kiitos jokaiselle asiakkaalle, kannustajalle, tukijalle, tsemppaajalle, palautteen antajalle... KIITOS! <3 Tämä on ollut minun unelmani, jota minä olen lähtenyt toteuttamaan, mutta ilman teitä se ei olisi onnistunut. <3
 
Nyt edessä on uusi vuosi ja uudet kujeet. ;) Kuvassa heti yhtenä esimerkkinä tänään aloitettu ja suunniteltu uusi villasukkamalli. Saapa nähdä millainen siitä tulee, meikäläisen tapauksessa se suunnitelma saattaa hyvinkin elää siihen asti, kunnes viimeinenkin langanpätkä on päätelty. ;)
 
 
Onnellista Uutta Vuotta 2015!


8 kommenttia:

  1. Minäpäs tiedän millainen sukastasi tulee. Kaunis! :)
    Onnellista Tulevaa Vuotta myös Sinulle ja Läheisillesi. ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Marjaana! <3 Ja noista sukista: Kiitos ensiksi luottamuksesta. =) Kerrottakoon, että tuo kuvan sukka on jo purettu ihan kokonaan, mutta seuraava versio on jo kantapäässä. =D

      Poista
  2. Oikein Hyvää Uutta Vuotta sinulle Reija! Ihanaa, että sait unelmasi toteutettua! Olet niin taitava!

    VastaaPoista
  3. Onnea Uudelle Vuodelle ja lisää unelmien täyttymyksiä ♥

    VastaaPoista
  4. Onnea tälle vuodelle! Unelmia unelmia, niitä täytyy olla ja vielä toivotaan niiden toteutuvan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Eija! Juurikin niin se noiden unelmien kanssa on! =)

      Poista

Mukavaa, jos jätät viestin käynnistäsi! =)